Συνταγές
Χαβιάρι

Σάλτσες με βούτυρο

Βούτυρο με καπνιστό σολομό
Κοπανάτε στο γουδί 75 gr σολομό καπνιστό με 200 gr βούτυρο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε & φρέσκο σολομό, που θα έχετε βράσει προηγουμένως κι αφήσει να κρυώσει.

Βούτυρο με τόνο
Κοπανάτε στο γουδί 50 gr τόνο (κονσέρβα) με 125 gr βούτυρο & το δουλεύετε καλά.

Βούτυρο με αντζούγια
Μέσα στο γουδί κοπανάτε 75 gr φιλέτα αντσούγιας ξαρμυρισμένα μαζί με λίγο πιπέρι. Προσθέτετε 200 gr βούτυρο & το δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνει μια λεία αλοιφή.

Βούτυρο με σαρδέλες
Κοπανάτε στο γουδί 75 gr σαρδέλες του κουτιού (με λάδι), λίγο πιπέρι & 200 gr βούτυρο. Τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνουν αλοιφή.

Βούτυρο με ρέγκα
Κοπανάτε στο γουδί 75 gr φιλέτα ρέγκας ξαρμυρισμένα μαζί με λίγο πιπέρι & 200 gr βούτυρο. Τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνουν αλοιφή.

Βούτυρο με αυγά ψαριού
Κοπανάτε στο γουδί 75 gr αυγά ψαριού (θα τα έχετε βράσει & θα τ’ αφήσετε να κρυώσουν), μαζί με 100 gr βούτυρο & λίγη μουστάρδα. Τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνουν αλοιφή.

Βούτυρο με γαρίδες

Καθαρίζετε γαρίδες, τις βράζετε, τις ζυγίζετε & τις κοπανάτε στο γουδί μαζί με βούτυρο ίδιου βάρους. Δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνει μια λεία αλοιφή.

Βούτυρο με αστακό
Βράζετε τα αυγά, τα μαλακά μέρη & τα πόδια του αστακού σε νερό αλατισμένο, μαζί με λίγο θυμάρι, δάφνη, μερικά σπυριά πιπέρι & φυλλαράκια μαϊντανού. Το βράσιμο θα είναι μερικών λεπτών. Τα σουρώνετε & πετάτε τα αρωματικά χόρτα. Τα ζυγίζετε, προσθέτετε το ίδιο βάρος βουτύρου, τα κοπανάτε στο γουδί & τα δουλεύετε, ώσπου να γίνουν αλοιφή.

Βούτυρο με χαβιάρι
Κοπανάτε στο γουδί 50 gr χαβιάρι καλής ποιότητας με 200 gr βούτυρο & τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνουν μια λεία αλοιφή.

Βούτυρο με φουά γκρα
Κοπανάτε στο γουδί 50 gr φουά γκρα φρέσκο, με 50 gr βούτυρο & τα δουλεύετε.

Βούτυρο με σκόρδο
Μέσα στο γουδί κοπανάτε 100 gr σκόρδο (που θα βράσετε επί 5 λεπτά & θα σκουπίσετε) μαζί με 100 gr βούτυρο. Τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνουν αλοιφή.

Βούτυρο με κρεμμυδάκι φρέσκο
Κοπανάτε στο γουδί κρεμμυδάκι φρέσκο μαζί με το πράσινο του μέρος, αφού το βράσετε, το στραγγίσετε και το σκουπίσετε. Προσθέτετε το ίδιο βάρος βούτυρο & τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνει μια λεία αλοιφή.

Βούτρο με μανιτάρια
Καθαρίζετε 150 gr μανιτάρια, τα κόβετε σε φετούλες, τα ψήνετε με βούτυρο & τα αλατοπιπερώνετε. Τα κοπανάτε στο γουδί με 150 gr βούτυρο φρέσκο & τα δουλεύετε καλά.

Βούτυρο με πιπεριά
Ψήνετε με βούτυρο 150 gr πιπεριά γλυκιά (κόκκινη, κίτρινη ή πράσινη). Μόλις κρυώσει, την κοπανάτε στο γουδί με 200 gr βούτυρο. Τα δουλεύετε καλά.

Βούτυρο με ντομάτα
Δουλεύετε καλά 200 gr βούτυρο & προσθέτετε 1 ποτήρι σάλτσα ντομάτας πηχτή & κρύα .

Βούτυρο α λά ραβιγκότ
Βράζετε επί 3 λεπτά σε καυτό αλατισμένο νερό ίσες ποσότητες (150 gr συνολικά) μαιντανού & φρέσκου κρεμμυδιού κομμένου σε φέτες. Τα κοπανάτε στο γουδί, προσθέτετε 150 gr βούτυρο & τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνει μια λεία αλοιφή.

Βούτυρο με ραπανάκι
Κοπανάτε στο γουδί 75 gr ραπανάκι τριμμένο, με 200 gr βούτυρο Τα δουλεύετε καλά.

Βούτυρο με αυγά
Κοπανάτε στο γουδί 125 gr βούτυρο, με 6 κροκάδια αυγών, λίγο αλάτι & πιπέρι καγιέν. Τα δουλεύετε καλά, ώσπου να γίνει μια λεία αλοιφή.

Βούτυρο καγιέν
Δουλεύετε 100 gr φρέσκο βούτυρο μαλακωμένο με 1 gr πιπέρι καγιέν.

Βούτυρο με κάρυ
Δουλεύετε 225 gr βούτυρο φρέσκο & το ανακατεύετε με 3 gr κάρυ σε σκόνη.

Βούτυρο με μουστάρδα
Δουλεύετε 200 gr βούτυρο με 2 κουταλιές μουστάρδα, ώσπου να γίνουν αλοιφή.