Μερικές χρήσιμες πληροφορίες για την μαγειρική και την διατροφή γενικότερα - ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ | Μικρές συμβουλές & μυστικά | Ελληνική Kουζίνα και Συνταγές!

Μερικές χρήσιμες πληροφορίες για την μαγειρική και την διατροφή γενικότερα - ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ


ΣΚΟΡΔΟ
-Φυτό με αναρίθμητες ωφέλιμες ιδιότητες (τροφή-φάρμακο)
-Θεραπευτική και προληπτική δράση σε διάφορες ασθένειες όπως: εντερικές και αναπνευστικές λοιμώξεις, υπέρταση, αρτηριοσκλήρυνση και εντερικά παράσιτα.
-Διουρητικό, διεγείρει την έκκριση γαστρικών υγρών (διευκολύνει την πέψη)
*Αντενδείκνυται για όσους πάσχουν απο έλκος στομάχου ή δωδεκαδακτύλου.

ΠΑΤΖΑΡΙ
-Πλούσιο σε μεταλλικά άλατα (όπως όλες οι ρίζες)
-Σε έλλειψη μεταλλικών αλάτων, θεραπείες επούλωσης, σε νευρικά άτομα επειδή έχει καταπραυντικές ιδιότητες.
#Δυστυχώς καταναλώνεται σχεδόν πάντα βρασμένο, ενώ αντίθετα θα έπρεπε να το τρώμε ωμό, σε σαλάτα, αφού το περάσουμε απ' τον τρίφτη.

ΚΑΡΟΤΟ
-Διεγείρει την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων, ενεργοποιεί τους αμυντικούς μηχανισμούς του οργανισμού,ωφέλιμο για το στομάχι (έλκος, γαστρίτιδα) και για το έντερο. βελτιώνει τη λειτουργικότητα ήπατος και χολής, βοηθά σε όλες τις δερματικές παθήσεις και στην πρόληψη της γήρανσης του οργανισμού.
-Αντικαρκινική δράση
#Πρέπει να τρώγεται ωμό πλυμένο καλά, σε σαλάτες ή με τη μορφή χυμού.

ΑΓΓΟΥΡΙ
-Διουρητικό
-Αντιφλογιστικό

ΡΑΔΙΚΙΑ
Υπάρχουν τα άγρια και πολλές άλλες καλλιεργήσιμες ποικιλίες.
-Πλούσια σε μεταλλικά άλατα
-Πεπτικές και τονωτικές ιδιότητες.
-Διεγείρουν την έκκριση χολής και την αποβολή της ουρίας γι αυτό συντελούν στον καθαρισμό του αίματος-Βοηθουν στη λύση του προβλήματος της δυσκοιλιότητας.

ΚΡΕΜΜΥΔΙ
-Ισχυρό τονωτικό όλων των οργανικών λειτουργιών
-Αντιαναιμικό
-Μικροβιοκτόνο
-Τονώνει τη νεφρική λειτουργία, διατηρεί την ελαστικότητα των αρτηριών, καταπολεμάει τα εντερικά παράσιτα.
-Συνιστάται ιδιαίτερα σε διαβητικούς γιατί μειώνει αποτελεσματικά το επίπεδο γλυκόζης του αίματος.

ΜΑΡΟΥΛΙ
-Κατευναστικές-ηρεμιστικές ιδιότητες.
-Θετική επίδραση στο συκώτι και τα νεφρά